Monday, November 26, 2012

♥ ALHAMDULILLAH ♥

♥ alhamdulillah dan syukur atas semua yang terjadi...terima kasih ya ALLAH 







and now....sambil senyum2...














♥norulez

Thursday, November 15, 2012

♥♥SALAM MAAL HIJRAH 1434H♥♥


quote dari hati :
seburuk manapun kisah kita dahulu ...ALLAH SWT masih menyediakan 
hari – hari yang baru untuk kita... kita selalu diberi kesempatan baru untuk melakar sejarah kehidupan yang lebih baik daripada sebelumnya... maka,dengan itu BERSYUKURLAH DENGAN NIKMAT KEHIDUPAN telah DIBERI oleh- NYA...

SALAM MAAL HIJRAH UNTUK SEMUA KAWAN-KAWAN DAN INSAN TERSAYANG...
SEMOGA KITA SAMA-SAMA BERHIJRAH KEARAH YANG LEBIH BAIK...
AMINN~


hmmm...
salam all...
harini aku kebosanan melayan demam dan hingus yg meleleh di hidung...
so..aku amik sikit masa menghupdate belog yg dah bersawang ni...
whats a blessed day... 1Muharram1434H

sejak bercuti 9/11/2012..
aktiviti aku masih lagi xlepas dgn skolah..
mklum la..bnyk benda yg nak kena buat..
clearance itu ini...lengkapkan fail itu ini...
hmmm....sapa la ckp keje cikgu gaji besar tapi xpenat eh???
ehhh...
so ada masa...
aku balik kg kejap...
saje menyemakkan kg dengan diriku yg comey ni haaa...
sbb raya haji aritu aku xbalik...
rindu kat family k...

then balik dari kg aku singgah KL bersama kawan2 aku...
janji kat sana...
then deting2 sket...
eheee...


makan nasik kerabu dgn ayam bakar kegemaran....
dappppppp!!! nyummyyyy!!!


memBUDUkan diri...lupa nak snap pic...
amik kat tenet je...tapi lebih kurang mcmni la gayanya....
sedapppppp!!! org n9 pn suka budu taw!!
tersadai setelah jauh berjalan.....my HANDSOME!!!

destinasi seterusnya ke KL dan Nilai utk mencari brg2 sket...

tapi yg penting...aku pegi CM utk mengimbau kembali nostalgia masa bergelar student dulu...pada awalnya merancang nak nek kenderaan awam je...

mcm LRT PUTRA KOMUTER...tapi disebabkan keadaaan hujan dan kekangan masa....kami naik kete aku je la....kan....wlpn sesat tapi pengalaman best kot!!!



aku dan pn.ayu dlm myHENSEM....saje la kan...aku pn nak merasa ape!!


aku dan pn.acex di CM...weeeeee!

DECEPTICON mengganas di Nilai...
Recommended kalau pegi Nilai3 jgn lupa singgah
SUP BEDENGUNG...mabelesss!!!
dan............xlupe....
TT bersama PreveC di Muar...
cayalaaahhhh... spot where is myHensem!!
hmmmmm...tu la aktiviti aku sepanjang bulan dan minggu ni...
akhir tahun 2012...
mcm2 benda jadi...tapi hidup ni mmg kita xleh nak jangka...


opssssss!!!
SATU benda aku lupa nak update...
sempena tahun baru hijrah...
aku nak berhijrah kearah yg lebih baik...



norulez arifin

Wednesday, November 14, 2012

♥♥WHAT U SEE...IS WHAT U GET...♥♥

hye all...
salam...
sorry again sbb lama x menghupdate blog tersyg ni..
dah bersawang dan siap beranak pinak dah ni haaa..

so sorry...and very2 sorry
mcm biasa.....forget the PASSWORD!!!

eheee...
beberapa bulan yg sgt2 awsome...
awful...dan mcm2 lagi la...
nak mula dari balik kg utk raya ke or dari mana eh??

hmmm....
raya aidilfitri tahun ni mcm sayu dan sedey sket la...
abg dah xder kan...so we all sambut biasa2 saje..
saudara mara pn mcm xhappy je pegi rumah sbb teringat arwah..
hmm...aku...of course la yg paling terkilan dgn arwah...
saat2 terakhir dia pn aku masih tidak berpeluang menjaga dia..
yela....nak buat mcmner...
dah suratan takdir...
sabar jer la...moga arwah abglong dan arwah ayah ditempatkan dikalangan hamba2MU yg beriman Ya ALLAH....aminnn~

hmmm...abis cuti raya...aku  balik sendirian ke JB...
dah la balik dari JB ke KB pn sendirian...
maaf mak...diksue kelentong mak kata  balik ramai2...
sorry...saje xnak bagi mak risau...
kawan2 balik lewat n dah ada urusan masing2...
so jalan terbaik...diksue balik ditemani oleh momo oyen dan kiki....
teman gak kan...
maaf lagi skali  mak...
:(


banyak benda yg aku buat semua salah...
sampai satu tahap...aku dah xder benda nak buat dan aku rasa aku wujud ke dlm kehidupan org??
hmmm...
mak...sorry nangis dan susahkan mak even umur aku bukan remaja lagi....
tapi aku masih mengadu semua benda ngan mak...maaf mak.... :(

and till now...
apa yg org nak ckp pasal aku..
pasal kehidupan aku..
pasal peribadi aku..
aku xkisah..
ckp la aku ada ego yg menggunung...
ckp la aku tua dan nak expired..
ckp la aku belagak bagus...
ckp la aku perempuan sial...
CAKAP la k...
selagi aku xmenyusahkan hidup sesiapa...
selagi tu aku mampu senyum dan berdiri dengan kaki dan tenaga aku...
selagi aku  mampu utk hidup...
ITULAH AKU...

AKU YG SENTIASA MENJADI DIRIKU...
BUKAN UNTUK ORG LAIN...
TAPI AKU ADALAH AKU....


****
tak pernahkah kau sedari akulah yang kau sakiti...
engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari...
oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku...
aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia...
memang takkan mudah bagiku tuk lupakan s

egalanya...
aku pergi untuk dia....

****