Monday, September 1, 2014

♥ welcome my sweet SEPTEMBER ♥

hoyeehhhhhhhhh!!!!!!!


SELESAI SATU TAHUN TANPA SEBARANG BERITA....
ALHAMDULILLAH......IM STILL ALIVE!!!!!
......


EVERYTHING CHANGE!!!

AND


FOR GOD SAKE...
I LOVE IT...


syukur..
tanpa perlu berkata bnyk...
ALLAH permudahkan urusan aku sehingga kehari ini...
Alhamdulillah...aku masih disini...
mengejar saat dan masa yg diberikan...
dengan seribu keindahan...


YANG LEPAS BIARKAN BERLALU PERGI....


kembali ke alam realiti membuatkan aku tersedar betapa bnyk masaku sebelum ini dihabiskan dgn perkara yg sia2...tapi bila difikirkan balik....
ia mampu menjadikan tauladan dan peringatan untuk aku dimasa2 akan dtg....


kenangan....
banyak memberikan aku kesan yg tidak aku jangkakan....
memang mudah untuk membiarkan....tapi xmudah untuk melupakan....
membuatkan aku lebih dewasa dalam mengharungi hidup...
menempuhi cabaran....merenangi gelora...
ceeewaaahhh....

and...
sepanjang aku mendiamkan diri...
bukan bermakna hati aku mati...
cuma memberi masa dan ruang untuk lebih mengerti....
menilai kekhilafan diri...
Alhamdulillah....
sedikit sebanyak....perbuahan tu ada....
dan aku harap...
aku sentiasa dalam doa insan2 yang aku sayang....


tanggal 02november2013
merupakan titik permulaan aku melangkah ke alam baru
mula mengenali dan mula bersua muka...
hahhaahha....
kononn!!!

aku jadi TUNANG orang!!

nah ni pic after tunang...
hahahahhaa...
xder majlis formal sgt sbb dr zaman kesultanan melayu melaka...
aku mmg xminat nak havoc2 ni...
berjimatt....sbb aku ni bukan lahir dlm dulang emas...
sedar diri kata kauuuu!!!
ni pic aku amik kat studio...
pic masa tunang aku misplace
ntah mana aku letak...
malas nak mencari....
hehehe...


then....
after about one month...
sempena cuti skolah...
aku kawen lerrr..
dgn jejaka pilihan aku dan keluarga...
hahahahhaa...

ni sket pic aku kwen....
(xsuke xmo tgk k!!)











haaaaaaaa.....
tu jerrr....
simple n nice...
xmembazir....
tetamu mkn sedap!!
impian aku...
tq ALLAH!!!
permudahkan urusan kami...

(baju cream tu supposed baju akad nikah jer....oleh kerana aku n suami malas nak menyalin baju dusty pink kami...jadi kire ok la naik mini pelamin dgn baju warna tu kan....hahahahaha....lagipun mmg tema simple and sweet!!)


HAHAHHAHAHAHA!!!

ni edisi pergi ke rumah mertua plak...
ahaksss...
pakai baju yg supposed di gunakan masa sanding ala-ala simple aritu...


mekap yg sgt awsome....aku suka sgt...
no editing at all...kecuali aku just add frame dlm pxlr-matic
and dia sgt murah....the cheapest in town i guess!!!

xlupe...
kawan2 PreveC TDI kenduri belah hsbnd...
you guys ROCKKKKK!!!




hehehhee....
sekian....

dari kamiiii...
nurulaliff
................................................

moga setiap apa yang terjadi...
baik atau buruk...
menjadi pengajaran dan kenangan dalam mematangkan kehidupan kita...
tidak mudah untuk mencapai impian...
kadang2 manisnya hanya sekejap...
namun percayalah...
itu lumrah yg memang kita akan tempuh..

buat insan2 yg menyanyangi aku...
terima kasih diucapkan...
hanya ALLAH yg mengetahui apa yg tersirat dihati hambaNYA...
buat insan yg memang sedia membenci dan memusuhi aku...
tidak berdaya bagiku membuat kalian menyenangiku...
hanya doa ku berikan agar jiwa kita tenang sentiasa....
ingatlah....
setiap kejadian....adalah satu pelajaran dalam cerita kehidupan ini....

SEKIAN....


salam 1september2014
pn.nurul